2 December

Hallå!
Hela denna veckan är jag i restaurangen i skolan, vilket är skönt eftersom vi slipper lektionerna! Nästa vecka är det julbord i restaurangen och det har varit fullbokat i några månader nu så vi kommer verkligen ha mycket att göra. Men det är kul. Det är endast 3:or på hotell och restaurang som får vara med och jobba på julbordet så det är första gången för oss.

Igår köpte jag ett par svarta skor till serveringen i skolan (och jobbet). Kände verkligen att jag behövde det! Har nämnligen inga svarta vanliga skor. Och det måste man ha inom restaurang branschen.


Så här kallt var det kl 8 imorse när jag gick hemifrån!


Och det här är skorna jag köpte

Nu är jag jätte hungrig och mamma gör varma mackor i ugnen. GOTT!!

Kommentarer
Postat av: anthony

det var -10 gradet hos mig när jag gick hemifrån imorse :O :( fast jag bor ju på en höjd oxå 8)

2009-12-02 @ 19:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0