3e advent

Idag åkte jag och mina föräldrar till ikea, kållered. I födelsedags present ska jag, av mina föräldrar, få en total makeover av mitt sovrum vilket jag har längtat till som faan! Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Jag fick lite inspiration när vi var på ikea men har ännu inte bestämt mig för hur jag vill ha det. Ljus tapet vill jag ha ialla fall. Sen får man ju bygga vidare i rummet utifrån det.

Såg på The ugly truth alldeles nyss. Den var inte så jätte bra. Se den inte! :P

                      


Kommentarer
Postat av: Robban

Jag tke den var rolig =)

2009-12-13 @ 22:06:40
Postat av: COCO

ÄNNNNNNTTTTTTTTLLLLLLLLLLIIIIIIGGGGGGGEEEEENNNNN:)

2009-12-15 @ 18:05:29
URL: http://cosettewincek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0