7 December

Om exakt 2 veckor fyller jag 18 år!! :D (var bara tvungen att påminna er) ^^, thihi

Idag har vi julpyntat hela restaurangen i skolan. Det blev HUR fint som helst:) Jag kommer ta kort på det imån så dom som vill se det får se det då. Det tog hela dagen typ! Från halv 9 till kl 15! Vi trodde vi skulle bli klara efter någon timme bara. Men det var mer att göra än vad vi trodde. Imån är det första julbords-dagen. Kul ska det bli!

När jag kom hem idag passade jag och mamma på att laga lite rätter som jag ska ha i min kok bok (mitt projektarbete) och jag tog kort på resultatet:


Vinbladsdolmar. Köttförs och ris som man rullar i vinblad.


Dip till bröd. Kikärtsröra, aubergineröra och yoghurt- och myntaröra.

Jag tog säkert tusen bilder på rätterna med olika bakgrunder. Dessa kanske inte var dom bästa men ni fick i alla fall se hur det ska se ut :)

Kommentarer
Postat av: Robban

Usch för Vinbladsdolmar :P:P

2009-12-11 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0