Hårkontroll

Hej hej!

När jag startade min blogg så hade jag precis börjar med hårkontroll. Tabletter man tar för att förstärka hår, hud och naglar. Nu har jag använt hårkontroll i 2 månader och jag är jätte nöjd med resultatel!

Mina naglar har blivit jätte starka och går absolut inte sönder lika lätt som innan. Så nu kan jag äntligen ha långa naglar igen!

Mitt hår har äntligen börjat växa! Förr så växte mitt hår så oootroligt långsamt. Typ 3 cm per år. Jag skojar inte! Så jävla långsamt! och nu har det typ växt 3 cm på 2 månader! Helt underbart. Önska bara att tabletterna gjorde håret tjockare men det gör dom inte. Inte på mig i alla fall.

Min hud är det la ingen skillnad på.. Vad kan det bli för skillnad på huden egentligen? xD

Jag var i alla fall nöjd med resultatet så jag gick och köpte en ask med nya tabletter!
(en ask räcker i 2 månader)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0