19 November

Hallå bloggen!

Idag är det skit väder! Har regnat hela dagen. Men imån och på lördag kommer det bli fint väder:)
Idag hade jag bara en lektion, ni vet mina torsdagar? Har bara svenska då. Efter skolan var jag på Kungsmässan med Antonia. Båda var sugna på att fika men antar att vi är lite snåla nu innan jul då det kommer ryka massa pengar till julklappar. Så vi gick till Ica och köpte kärleksmums :) Ett paket med två bakelser i kostade 12 kr bara! :O Det var kort datum på dom men ändå! så vi delade ju på det så vi betalade bara 6 kr var:) HUR bra som helst! Vilket kap vi gjorde :D


Sååå gott♥

Strax är det Mammas pojkar. Ni missar väll inte det? Hur skön är inte Bobbys mamma egentligen? Haha, hon är ju helt underbar xD Så pinsam är hon! Men det är hon som gör hela programet spännande, eller hur?



Puss från mig♥

Kommentarer
Postat av: Lexi

Haha, jag älskar Naima! hon e super skön utan henne hade programmet varit tråkigt ju!!



Jaa d e super att han e så lång, som du sa annars hade du inte kunnat ha höga klackar=P

2009-11-19 @ 21:08:40
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0