Bye Bye NÄSSPRAY!!! :D

Ville bara börja med att säga att jag inte har använt nässpray på en hel vecka! WOW!
För er som inte vet så har jag varit beroende av nässpray i 1,5 år och förra veckan så bara slutade jag med det. Jag har inte varit täppt i näsan på en vecka. :D

Jag har tyckt att det har varit jätte jobbigt att alltid behöva tänka på att mitt nässpray alltid måste hänga med vart jag än går ifall jag skulle bli täppt. Och det var jätte jobbigt när mitt nässpray tog slut och jag inte hade tillgång till att gå till apoteket (tex på kvällarna) då var det skit jobbigt att inte kunna andas! Nu behöver jag inte tänka på det längre.
Jag gick till apoteket och frågade vad jag kunde göra åt mitt beroende och dom svarade bara att jag skulle gå till läkaren. Men det tycke jag lät besvärligt. Jag klarade ju av att sluta helt själv!


När man använder nässpray i över 10 dagar i sträck så ger det motsatt eftekt, alltså det gör så jag bli täppt i näsan hela tiden och måste därför alltid ha nässpray till hands så näsan öppnas och jag kan andas igen

Kommentarer
Postat av: anthony

Fan va bra ! Mabrook(ingen aning hur det stavas xD). de e ju bara en onödig kostnad :P

2009-11-03 @ 17:44:07
Postat av: Christel

sv;

Jaa.. precis fick ju betala 40kr varannan vecka typ. efter 1,5 vecka brukade nässprayet ta slut:P

2009-11-03 @ 17:54:22
URL: http://christelboutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0