Dålig uppdatering, I know!

Men har inte haft så mycket att säga och då är det ingen idé att skriva något, eller hur? :)
Igår hände det inte så mycket i mitt liv. Brorsorna kom hit med sina flickvänner och åt här. Det var mycket trevlig. Och jag har ätit min första pepparkaka i år! Hur många av er har gjort det?


Jag sa ju att jag skulle lägga upp bild på det jag köpte i fredags. Så här är det:


En stor, tjock och mysig halsduk från Zara. 129:-


Ett halsband med pärla och diamanter, 29:- . Ett vanligt vitt linne, 79:- . Båda från H&M


En ring från Glitter, 99:-

Det var de! Nu ska jag nog spela lite på internet. Typ Spela.se. GRYM sida! :D
Ha det bra!
- Christel

Kommentarer
Postat av: Michella

Asså va :o Jag tyckte den var bra så se den! Värd att se en gång iaf :)

2009-11-23 @ 19:29:23
URL: http://michellachammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0