Det är okey att klaga ibland

Jag är aldrig hungrig längre! och om jag äter blir jag mätt så fort. Det är något fel med mig. Jag som älskar mat och alltid brukar vara hungrig. Frukosten jag gjorde till mig i morse åt jag bara hälften av för jag blev jätte mätt. Sen när jag kom till skolan var jag fortfarande mätt. Men hade lovat Antonia att äta med henne så jag tog lite sallad. 1/4-del av tallriken bara. Så man kan säga att jag bara har ätit frukost idag. Och nu är det kväll och jag känner mig inte så hungrig. Känner att det är onödigt att äta om man inte är hungrig. Man njuter inte lika mycket då och det blir inte lika gott än om man hade varit hungrig. Visst har jag rätt?

Idag slutade jag typ 16.15. 16.30 skulle jag ha träffat min handledare på The square (han jobbar där). Men när jag kom dit 16.30 visade det sig att han hade gått för dagen! :O Vi bestämde igår att vi skulle ha möte idag! Han skrev till och med upp det på en lapp! Hur fan kan man glömma något sånt?! Jätte störande. Men jag ringde upp honom och han bad om ursäkt och sa att han är väldigt glömsk av sig. Så vi ska ha möte imån istället. Så det löste sig.

Jag gick till Kungsmässan då istället. Tänkte att det var längesen jag kollade där. Men jag hade inte missat något märkte jag när jag hade varit där ett tag. Så jag gick hem.. i mörkret. Asså man blir deprimerad nu när det blir mörkt redan vid 15-16! Och så har dom börjat med jul-pynt på Kungsmässan! :O HALLÅ?! är det inte lite väääl tidigt? Vi är ju bara i mitten av November. Dom kunde ju ha väntat tills det blev December åt minstone.

Ja ja.. Nu känner jag att jag har klagat lite och skrivit av mig. Nu känns det bättre:)
Undra vad jag ska göra nu? Går det något bra på TV idag kanske? Inte vad jag vet..


Jag i somras. Passade jag i lugg? Tycker ni att jag ska skaffa det igen?:)

Kommentarer
Postat av: Pascale

Hej på dig!!



Det var ett tag sen hur är det med dig?

Jo..jag ska sätta upp 8:an och 9:an men jag måste hitta några bra artister eller kändis som är ett bra exempel...hehe men jag kan säga en bra och dålig egenskap som 8:or har är att dem är ärliga och ibland så ärliga att det gör ont!!

2009-11-12 @ 11:32:13
URL: http://http:/www.amoueeee.blogg.se
Postat av: Pascale

Hej på dig!



Det var ett bra tag sen hoppas att allt är bra med dig!

jo jag ska sätta in dem snart både 8:an och 9:an men måste hitta nån som dem flesta känner till eller nån som ger en bra exempel men jag kan ge dig en försmak om 8:an en egenskap som kan både vara till en fördel och en nackdel är att ni är ärliga men ibland för ärliga att det kan göra ont...

2009-11-12 @ 11:41:12
URL: http://http:/www.amoueeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0