Detta är mitt 60e inlägg

Tänk att jag har skrivit så mycket på så kort tid! 60 hela inlägg!
Det mesta är onödiga saker men ändå.. Rätt fräckt :)

Idag börjar jag kl 13.15 men ska möta Antonia kl 12 i skolan och vara med henne en timme innan hon går in på lektion igen.
Idag har jag bara 2 lektioner: Religion och vinkunskap, där vi super oss fulla! Nä jag skoja, men vi provsmakar på vin.
Jag slutar typ 16.30 idag. Då kommer det vara KOLsvart ute.. säkert..! Det är så jobbigt nu när det blir mörkt så tidigt på dagarna. Dagarna känns så långa. Dom går så långsamt. Mycket jobbigt.

Efter skolan ska jag till banken för att hämta ut en check som jag fick med posten. Sen ska jag direkt hem och fortsätta med mitt projektarbete, börjar få lite smått panik när det gäller de..

Hörs ikväll gott folk!


Jag i Lördags när jag var med Robert hos mig.
Robert är fotografen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0