Eddie överfallen av killgäng i tunnelbanan



Tillsammans med en tjejkompis skulle Eddie Razaz, 20, in till stan för att ta en fika vid 18-tiden i lördags kväll.  Men i en gångtunnel vid tunnelbanan blev ”Idol”-deltagaren attackerad av tre killar i 16-årsåldern.

— "Du suger", sa de rakt i mitt ansikte. Jag trodde att han skulle säga ”Hej, gud vad du sjunger bra”. Det är det jag är van vid. Att folk är snälla. Men att något sånt här otäckt händer, det är jättechockerande, säger han till Aftonbladet.

Eddie blev sedan fasthållen av killarna och skrek till sin vän att springa. Båda lyckades dock ta sig därifrån och hoppa på ett tåg. Trots att det var fullt med folk i närheten var det ingen som ingrep.

— Nej, det var ganska jobbigt. Tänk om det varit någon som hade kniv, säger Eddie.

Säkerheten har sedan incidenten skärpts kring "Idolerna", som nu har fått uppmaningar om att inte åka tunnelbana och att inte gå ut ensamma på stan.


Detta är fan sjukt! Sånt här ska inte hända:S
Källa

Kommentarer
Postat av: Joanna

inte min eddie ;(

2009-11-10 @ 10:54:05
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0