Första advent

Idag är det första advent!

Dagen började med att jag, mamma och akita gick ner till stan för det var jul marknad idag. Det var massa tomtar över allt och det kom in massa stora hästar och små ponny hästar också. Så söta! Men det vi inte visste när vi kom till stan var att allt folk visst hade tagit med sig alla deras hundar! Det var hundar över allt och Aktia blev helt galen, hon ville ju hälsa på allt och alla. Det kändes fan inte som jul marknad, snarade hund marknad! xD

När vi kom hem ville jag baka lussekatter. Så det gjorde jag och senare på kvällen gjorde vi glögg och åt pepparkakor och lussekatter. Mums :) Ensam hemma gick på tv så vi satt och kollade på den filmen. Kan fan den utantill! Så många gånger som jag har sätt den. Men den är fortfarande lika rolig:)


Jul mys



Kommentarer
Postat av: Joey

JA JA JAAAAAA!!! STUDENTEN HERE WE COME!

Va ska ni hitta på till julen då? Hörde att ni bara skulle sitta hemma och även bjudit över familjen Chammas? ;D

2009-11-30 @ 20:25:53
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Joey

hahah asså de är ba va jag har hört, så jag lovar dig inget ;o

vi firar jul hos min moster i år, samlas där en hel hög och umgås

ska bli mysigt :)

2009-12-01 @ 21:22:21
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0