Fredags mys

Idag är det äntligen fredag! Kvällen kommer jag tillbringa med Antonia, idol, heroes och massa godis. Kvällen skulle tillbringats på ett annat sätt men när jag och Antonia planerar något blir det sällan som vi tänkt oss ;) Det kan vara både positivt och negativt. Beror på hur man ser det.

Imån kommer Robert hit och vi ska sitta barnvakt hela dagen.. till Akita:) Min bror och hans tjej ska nämligen flytta till en större lägenhet imån och därför behöver dom någon som kan hjälpa dom (mamma och pappa) och någon som passar Akita (jag och Robert).


Mina favoriter ♥ Antonia, baby och Akita

Kommentarer
Postat av: anthony

naaw :D haha jah xD som jag sa, idol kmr ha slutat när de blir som vi tänkte oss 8) söt du e ! PUSS<3

2009-11-29 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0