Godmorgon

♥Igår tänkte jag att jag ville sova ut idag och skiter därför i att gå på första lektionen. Då börjar jag kl 11.20 istället för 08.25. Men jag var så dum igår när jag skulle ställa mitt alarm så jag ställde klockan en timme före jag igentligen skulle gå upp! Jag kom på det när jag nästan hade gjort iordning mig helt. JÄTTE STÖRANDE! Så jag kunde ha sovit i en hel timme till! Aja.. fick lite tid över till att blogga istället. :)

Tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder.


Bild från i lördags på tåget till Uddevalla. Det regnade men var ändå ganska varmt. 10 grader var det.


Jag på tåget. Längtade jätte mycket till jag fick vara med Robert ^^


Hittade detta citatet på min fasters skrivbord. Helt underbart citat! haha


Här har Sophie ritat av mig! I en silverdräkt! Jag är med i det blåa laget i Hål i väggen ;)

Nu ska jag alldeles strax bege mig iväg till skolan för att ha svenska och sedan barteknik.
Idag slutar jag kl 15. Kanske hör av mig dååå :)

PUSS

- Christel

Kommentarer
Postat av: Michella

Ärligt :o Aja, ändå omoget :) Hahahah det ska vi nog kunna ordna :D

2009-11-17 @ 18:18:36
URL: http://michellachammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0