Har sovit hos Antonia

Igår efter skolan gick jag till Kungsmässan och shoppa lite onödiga saker (lägger upp bild på det imån). Sen när klockan blivit halv 4 så mötte jag upp Antonia. Vi gick hem till mig och åt tacos och sen på kvällen mötte vi upp en kompis och gick till Antonias mamma i stan för att kolla på idol. YES! ÄNTLIGEN! Reza har åkt ut ur idol! DET VAR PÅ TIDEN! Tyckte inte alls om henne! Aja, vi hade det i alla fall jätte mysigt och trevligt. Vi tänkte ta pendeln till Antonias pappa kl 23.17 från kungsbacka station efter vi sätt på idol. Eftersom det gick en bra buss från Lindome station hem till henne. Men så när vi kom fram till stationen strax efter 23 så kom vi på att det inte går någon pendel 23.17 från kungsbacka utan nästa går 23.47! Seegt, vi fick sitta i kylan och vänta på nästa pendel som gick.

Fick jätte ont i armen igår efter sprutan. Så jag kunde inte ta av mig mina kläder själv, haha Antonia fick hjälpa mig xD hon fick även hjälpa mig tvätta bort sminket, hehe. Men vad gör inte bästa vänner för varandra? :)

Idag när jag var påväg hem så var det helt svart ute och man såg månen jätte tydligt. Det var så fiint! Försökte fånga det på bild:


Det gick inte så bra.. Men man ser ju månen klart och tydligt! :)
Den var jätte tunn och formad som en ostbåge.

När jag kom hem blev jag mött av Akita^^, Hon ska sova här idag. Mysigt. När jag var hos Antonia blev jag jätte sugen på att göra pannkakor när jag kom hem så jag gjorde det. Har precis tryckt i mig massa pannkakor.


Kommentarer
Postat av: anthony (antonia.b)

haha jah! klart jag hjälpte dig. din söta lilla arm:)

2009-11-21 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0