Hej, jag lever :)

Hej hej!
Har inte bloggat sen i fredags men det gör la inget? ;)

Igår kom baby hit. Vi var hos mig hela dagen och vi kollade på en skräckfilm tillsammans på mitt rum - The haunting in Connecticut. Det är en film som hänt på riktigt och den var jätte läskig! Jag älskar att kolla på filmer som hänt på riktigt! :D Om ni gillar skräck - se den!

Senare på kvällen så kollade jag och mamma och pappa på en skräckfilm som Eddie tipsade om. Paranormal Activity heter den. Den har inte kommit ut på bio och jag vet inte om den kommer göra det heller. Jag vet inte om den har hänt på riktigt eller inte. Men det är ett par (en tjej och en kille) som filmar deras vardag med egen videokamera och den känns verklig. Man ser att dom inte spelar! asså det ser ut som en dokumentär typ. RIKTIGT JÄVLA ÄCKLIG VAR DEN!! "se den inte ensam!" stog det på internet, och jag lovar er! Gör fan inte det!
Det handlar om en tjej då som enda sen hon var 8 år känt att det är en demon typ som förföljer henne. Den försvinner inte om hon fylttar ut ur huset utan den är alltid omkring henne. Den "demonen" viskar hennes namn ibland på nätterna och skrämmer paret när dom sover. Man hör "demonens" fotsteg i trappan och i hallen och i deras sovrum men paret ser den inte, bara hör typ.. Så för att typ "bevisa" att det som händer dom är verkligt så bestämmer dom sig för att filma sig själva dygnet runt. Dom har alltid på video kameran när dom sover så dom kan se sen på morgonen vad som hände under natten. åååh jag får rysningar och hjärtklappningar när jag tänker på den!


The haunting in Connecticut "based on true events"



Paranormal Activity. Asså jag skojar inte, jag får hjärtklappningar av att bara se denna bilden.

Skrämmer jag upp er? Inte meningen.. Men detta är två riktigt jävla bra skräckfilmer!
Paranormal Activity var den värsta av dom värsta skräckfilmer jag någonsin sätt!

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha asså tycker du Paranormal Activity verkligen va så bra? ;o

Jag tyckte den va jobbigt filmad! Fast inte dålig :)

2009-11-09 @ 10:48:06
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Mimo

hahhaha jag kmr skita pååååååååååå miiiiiiiig hahaha när jag läser skiter jag nästan vad fan händer om jag ser den hahhahaha

ska se den med pito när han kmr. Jag hatar skräckfilmer men har hört så mkt om den att jag vill o måste bara se den!! Pito får skydda mig ska blunda igenom hela filmen hahahhahaa när jag känner jag kan kolla så kikar jag snabbt sen gömma mig

sen ska jag hålla för öronen med ahahahhahahah omg jag borde inte se den el?? XD

2009-11-12 @ 00:13:38
Postat av: christel

sv på mimo;

HAHA.. jooo du ska fan lätt se den! den är skit bra tycker jag! AS äcklig men SKIT bra! DU KOMMER SKITA PÅ DIG xD

2009-11-12 @ 13:36:57
Postat av: Lexi

Jag har sett trailern som aftonbladet lr vilken tidning på nätet d nu va som visade och jag skiter på mig ff om kvällarna! Och detta va bara en snutt av filmen! Skulle fan inte klara av att se den=S

2009-11-12 @ 19:05:14
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: Mimo

hahaah dt där var trailern endast alex såg och jag läste endast vad du skrev om fil,men. jag kunde inte sova den kvällen. jag tror inte jag ska se den men kanske om pito tvingar mig annars noooooo thank youuu slipper hellre mardrömmarna för när jag väl får mardrömmar så e de hemska.

2009-11-14 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0