I skolan nu och har Svenska

Jobbar med en jätte tråååkig sak i svenskan. Min lärare har visat filmer och läst litteraturer högt för oss och sen ska vi berätta vad för "makt" huvudrollerna har i filmen/litteraturen. Asså om dom har makt över andra eller sig själv typ. Jätte onödigt och jätte tråkigt.
Har precis haft Ansvarsfull alkoholhantering. Efter svenskan ska jag ha bartekning vilken är den roligaste lektionen i skolan! Lätt! Där blandar vi drinkar och sedan får vi smaka på dom. Dom flesta är goda:)
Idag slutar jag kl 15. Då ska jag hem direkt. Försöka jobba med mitt projekt arbete lite.


Puss på er från mig♥

Kommentarer
Postat av: Joey

hahah asså njaeee, den va seg i början som sagt, men tyckte hon va jobbig som fan oxå, helt pissad hela tiden :p hahahah

värst va mitt i natten när hon brukade ställa sig upp och ba kolla på honom i timmar ;O

2009-11-09 @ 15:03:06
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0