Igår var det kalas

Jätte trevligt var det igår på kalaset. God mat och gott sällskap:)
Här kommer lite bilder från kvällen:

Baby fixar håret
Baby fixar håret



Robert och jag. Suddig bild men skit samma:)
Robert och jag. Suddig bild men skit samma:)

Det sprang runt söta bäbisar där
Det sprang runt söta bäbisar där

Roberts lillasyster, Felicia :)
Roberts lillasyster, Felicia:)

Jag satt och ägde mot Roberts kusiner på Buzz ;)
Jag ägde mot Roberts kusiner på Buzz ;)

Robert sov :P
Robert sov :P




Grattis än en gång älskling♥

Kommentarer
Postat av: Joey

du såg ju ut att ha de trevligt :D

2009-11-15 @ 20:45:12
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Robban

Du är världens underbaraste Christel!

2009-11-15 @ 22:13:24
Postat av: Mimo

oooo love is in the air oooo love is in the aaaaaaaaaaaaaiiir!! Dt var lite damp men men... Gratta honom så mkt och hoppas ni hade sjukt trevligt :D<3

2009-11-16 @ 19:48:52
Postat av: Lexi

Grattis till Robert! Hur lång är han egentligen? Du är lång med han e ju sjukt mkt längre! =P

2009-11-19 @ 09:31:31
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0