Igår var jag med Baby igen

Vi mötte mamma på vägen hem till mig och hon undrade vad vi skulle göra. Vi hade inga speciella planer så hon kom med idén att vi kunde fika! Javisst sa vi. (Konstigt nog har jag och Robert aldrig fikat tillsammans förr. Ändå har vi varit tillsammans i över 2,5 år). Så det passade alldeles utmärkt! Mamma tippsade om ett nytt café där hon även hade 2st kuponger med 30%. Så vi gick dit. Och det var ett jätte mysigt ställe!


Vi beställde varsin latte med choklad brownie. Skit god var den!






Kommentarer
Postat av: anthony

nu ser jag inte bilderna igen :(

2009-11-01 @ 20:25:02
Postat av: Anonym

Jag vet! det är bara för jag är så dum och tar bort alla bilder som ligger i mitt bild-arkiv här på bloggen! SKA ALDRIG MED GÖRA DET! LOVAR!

2009-11-01 @ 21:11:47
Postat av: anthony

Aha ! då förstår jag. :) söt robert på bilderna!

2009-11-02 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0