Jag tog svinvaccinet!

Jag fattar inte varför jag tog den! Jag kände väll ett grupptryck när massa i min klass skulle ta den, hehe. Jag var inte alls förberedd eller någonting.

Vi fick sitta och vänta på våran tur i 40 min typ! Jobbig väntan. Skolsystrarna hade radat upp massa stolar utanför rummet man skulle gå in i där alla kunde sitta och vänta på sin tur. Det kändes som om man var på Idol audition, haha! När jag kom in i rummet fick jag sätta mig på en stol. och hon stack sprutan i mig. Det gick jätta fort och det kändes inte alls! :) Efteråt fick man ta en klubba som hon hade i en skål, haha så gulligt.

Jag har inte fått ont i armen eller något än. Inga biverkningar, vilket är bra :D


Ser ni plåstret igenom? Coolt :P


Kommentarer
Postat av: Joey

Haha jag hade skitont i armen framåt kvällen och hela dagen efter! ;O

Krya på brorsan förresten ;/

2009-11-21 @ 12:53:45
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0