Strax skola

Hej hej! Godmorgon!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som händer idag.

Jag börjar 13.15 idag och slutar ca 16.15.
Efter skolan ska jag träffa min handledare(ingen aning om hur lång tid det tar)
Sen ska jag hem.

Hade tänkt att köpa den där blusen idag. Men det får bli imån! :)


Min frukost idag. Som jag kontigt nog inte orkade äta upp.


Kanske skriver något inlägg sen ikväll när jag kommer hem. Om jag har något intressant att säga då.
Ha det bra!

- Christel

Kommentarer
Postat av: Lexi

Japp=) Av sån muscovadosocker lr va d heter och chokladmousse=) blandade även i aftereight, lr aa d va mamma som blanda i d, men d blev gott=) Tycker bara den ser tråkig ut, hehe.

2009-11-11 @ 12:04:39
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0