Underbart med sovmorgon!

Idag vaknade jag klockan 11 för mamma ringde då. Jag hade kunnat sova längre.
Helt underbart är det att sova :D
Men jag kunde inte somna om efter jag hade lagt på telen så jag satte på tven i mitt rum och kollade på Miami Ink. Sen blev jag hungrig så det blev till att käka lite frukost.

Jag har inte gjort något vettigt än på hela dagen. Så jag tycker att jag ska vara duktig nu och jobba lite med mitt projektarbete. Denna lediga dagen går ju trotts allt ut på att jobba med projektarbetet. Känns ju som om man har hur mycket tid på sig som helst. Men det är bara en månad kvar! Fyra veckor tills arbetet istortsätt ska vara klart.


Detta fick bli min frukost/lunch idag

- Christel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0