Varit hos tandläkaren

Jag kom hem för typ en timme sen. Har varit hos tandläkaren och fått ett litet hål lagat. Gjorde det utan bedövning:O . Så nu har jag bananlack i munnen och det smakar SKIT! Usch.

Ska strax äta mat. Har inte fått äta på en timme. Jobbigt, eftersom jag är så hungrig! Jag undrar om man ska skölja ur bananlacken ur munnen innan man äter? Den kommer ju förstöra hela smaken av maten annars. Tandläkaren tror att jag gnisslar tänder på nätterna och har därför tippsat mig om att skaffa en skena jag ska ha i munnen när jag sover för att inte det ska förstöra tänderna. Jag får den gratis eftersom jag fortfarande är "barn". Annars måste man betala 3000 kr för den skenan vilket är en jävligt onödig bekostnad, eller hur?

Imån är jag ledig! :D eller det är projektarbetsdag vilket innebär att man ska ägna dagen åt att jobba med sitt projektarbete, vilket jag kommer göra hemma. Så imån kan jag ääntligen sova ut! :D



Kommentarer
Postat av: anthony

somliga har nationella.. får gå upp tidigare än vanligt ! xD

2009-11-17 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0