-

God dag!

Jag bloggade aldrig igår eftersom jag var med min Bäbis hela dagen♥
Så jag tänkte berätta lite om min gårdag.. Får se om ni orkar läsa hela inlägget.

Dagen började i alla fall med att jag åkte in till Göteborg för att möta Robert. På vägen in så lyssnade jag på Rihannas nya låt, Russian Roulette. Sjukt bra tycker jag att den är! Min favvo:)
Väl framme i Göteborg fick jag vänta på Robert i 20 min för hans tåg var självklart försenat!
Vi gick till femman för att han skulle köpa innefotbolls skor och jag skulle få lite idéer om vad jag kan köpa till honom när han fyller 20 år om typ 2 veckor. Hittade en jätte fin present:)

När vi åkte till Kungsbacka igen gick vi till Kungsmässan för han skulle köpa gummi-hårband som han ska ha när han spelar fotboll, stört-löjligt:)
Vi skulle hämta Akita på vägen hem men det visade sig att mamma redan hade hämtat henne så vi gick hem.
När vi gick utanför biografen (Facklan) så stod pappan från Telia reklamerna där! Han frågade mig om jag visste vart banken låg. Jag förklarade vart det låg och han sa tack och gick sedan iväg. Vad gjorde han i Kungsbacka av alla ställen i Sverige?! Heelt galet att jag träffat och snackat med honom. Han var exakt som han är i reklamerna. Galet xD

Hemma hos mig var Akita. Jag och Robert passade henne i typ 2 timmar på kvällen.
Vi matade henne och gick ut med henne. Duktiga var vi:)


På bussen in till stationen. Vem orkar när det är svin kallt ute?


Bäbisen och jag. Väldigt suddig bild men den får duga:)


TELIA PAPPAN! Skön snubbe xD

Det var väll allt om gårdagen jag ville ha sagt:)

- Christel


Kommentarer
Postat av: anthony

Den låten skickade jag till dig ;)

2009-11-01 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0