-

(detta skulle publiceras igår)


Började dagen med inställd lektion! *jippi* ... eller inte! Blev as förbannad för jag kunde fått skön sovmorgon och börjat 11.20 istället för 08.25!

Men men.. Jag passade på att starta lite kort med mitt projekt arbete. Så jag gick och tog en bärbar dator, gick till café, köpte frukost och började skriva på mitt projektarbete. Syfte (varför jag valt just det jag valt) och Frågeställning (vad jag vill ta reda på i det jag gör). Det var det enda jag orkade med.



Min frukost 

Jag slutade kl 15.15 idag. Skulle egentligen slutat kl 15.00 men brandlarmet gick igång mitt under bartekniken! När vi stod och blandade drinkar! Så vi fick springa ut och samlas på fotbolls planen.
Jätte jobbigt.

Efter skolan gick jag till Kungsmässan och köpte en tröja och bagsize hårspray - ett måste!

  

 

- Christel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0