BLIR GALEN!

Jag fattar inte hur man fixar en egen header! Vet någon som kan hjälpa mig? Vill ju att bloggen ska vara lite personlig.. Jag kan typ ingenting! Men det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte haft bloggen så länge.

Kan berätta lite om min dag istället.

Idag började jag 13.15 men jag kom till skolan kl 12 för att vara lite med Antonia.
Första lektionen var samhäll. Vi har en AS bra lärare i samhäll som gör lektionerna jätte roliga! Vilket är underbart.
Sen hade vi "munskänkarna" där det kommer någon snubbe varje vecka och snackar om massa viner och sen får vi smaka på 2 olika vin sorter. I dag var det 2 olika vitvins sorter. Och dom var Jätte goda:O smakade nästan som äppelsaft.
Sen slutade jag (16.30 typ) då gick jag till Expert och fotades för mitt leg (jag hann inte göra det igår). Fotografen fick ta 7 kort innan jag blev nöjd, haha! Men vadå? jag ska ju ha kortet i flera år ^^

När jag kom hem var Akita här! Sööötisen, hihi. Så jag gick en liten promenad med henne.




Och nu sitter jag här och försöker förstå mig på hur en blogg fungerar! xD haha
Men nu orkar jag inte skriva mer! Ingen kommer läsa allt ändå :P

- Christel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0