Dagens man

Missa inte Dagens man som börjar kl 21.00 på Tv4+ idag!
Jag har sätt alla avsnitten och jag tycker det är ett roligt program med Carolina Gynning :)



 I studion samlas 20 tjejer i olika åldrar och med olika personligheter från hela landet. De möter ett urval män, men endast en i taget. Killen kliver in i studion och presenteras vid namn och redan där måste tjejerna göra ett avgörande val, baserat på sina första intryck. De som inte är intresserade väljer aktivt bort dejten genom att släcka sin lampa, men de som ser potential går vidare till nästa omgång.

Då får tjejerna lära känna killen lite bättre och även den här gången får de som har tappat intresset demonstrera det genom att släcka ned sin lampa.

Efter ytterligare en vända med tjejerna vid makten tar programmet en annan vändning. Då är det plötsligt killen som har chansen att ställa några väl igenomtänkta frågor och släcka ner de tjejer som inte lockar och på så sätt väljer han sin dejt.


Så nu ska jag förbereda mig med lite chips eller glass (har inte bestämmt mig) och sätta mig framför tven.

PUSS

- Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0