En dag med Antonia

Åkte till Göteborg igår med Antonia. Vi gjorde inget speciellt där, bara kollade runt på Nordstan och Femman. Vårat mål med dagen var att köpa en sak var (inget onödigt bara). Och det gjorde vi! Jag köpte ett diadem med en rosett på och antonia köpte sig ett par vita vantar.


Mitt diadem. Hon i kassan sa att den var söt^^, och det tycker jag med



En Antonia i pendeln på vägen hem


När jag och Antonia kom till kungsbacka igen gick vi hem till hennes mamma och åt pyttipanna. När ni kom in i köket såg vi att hennes mamma hade en köttätande växt på köksbordet! Kunde inte låta bli att ge den en liten bit korv. Vi ville se om växten gillade korven och hur snabbt det gick för växten att slå igen "gapet". Jag la korv biten i "gapet" och den slog igen sig med en gång! :O Vi blev skit rädda. Haha vi tycke det var as fräckt! Så vi gav två "gap" en korv bit var och ett annat "gap" gav vi en liten bit lök för att se om den skulle slå igen "gapet", och det gjorde den! AS COOLT :D


Här har en fått en bit korv (korven var för stor så den hängde utanför)


Växten var jätte liten. Men det var skit fräckt att kolla på den när den slog ihop sig!

Kommentarer
Postat av: anthony

jag ser alla dom bilderna :D det kanske äntligen börjar funka typ, att jag kmr se alla bilder du lägger ut från o med nu :) isf e det skitbra!

nej , söt blomma. du vill ha en sån på ditt rum ;;

2009-10-28 @ 12:22:07
Postat av: Lexi

Haha nää men ni kanske kommer ner snart då, då kan jag fixa den=D Så sött diadem!! =D

2009-10-28 @ 15:03:56
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0