HAHA WHAT?! xD

Måste berätta om världens händelse idag i skolan!
Jag och Antonia hade varit i skolmatsalen och ätit mat. Så skulle vi bort till hennes skåp efter vi hade ätit för hon skulle hämta sin jacka. När vi hade stått vid hennes skåp ett tag så kommer det helt plötsligt fram en kille och säger:

(Han) - Hej
(Jag) - Hej..?
(Han) - Jag såg att du kollade på mig i matsalen förut och skrattade. Och jag vill veta varför.
(Jag) - HA?
(Han) - Ja, jag vill veta varför du kollade på mig så länge och skrattade?
(Jag) - Haha? Ursäkta jag har aldrig sätt dig?
(Han) - Men du kollade ju på mig i matsalen?
(Jag) - Asså driver du med mig eller?!


Heeelt jävla sjukt! Jag har aldrig sätt människan i hela mitt liv :O Hur fan hittade han mig? Hur viste han att jag var vid Antonias skåp? Jävla mongo säger jag bara xD
Vågar fan inte möta honom igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahah OMG sjuk jävel XD

2009-10-22 @ 19:57:25
Postat av: Mimo

va han sur el flörtade han??

2009-10-22 @ 19:58:22
Postat av: Mig själv

Han var typ irriterad xD



haha

2009-10-22 @ 21:06:10
Postat av: Joey

hahahahh askul ju!

2009-10-23 @ 16:08:48
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Mimo

DU skulle ju bara se vad som hände mig o pito när vi var ute förra helgen. Innan vi skulle hem ville vi äta mc mat hihi. Så pito var ju glad eftersom vi firade hans födelsedag. Så en svart man som e städare där stod vid där man slänger mat o skräpet efter man ätit. Så fick pito för sig att le stort mot honom. Han kom fram till honom o sa, skit arg var han, han sa why you laughing at me??!!



pito ba eeh i was not laghing at you i only was smiling.



Han ba neej jag vet inte vad, skit arg va han. jag satt o garvade för han fattade inte vfr pito log så överdrivet. hahahhha såå jävla roligt dt vaa!!

2009-10-25 @ 22:14:04
Postat av: Mig själv

svar på mimo:

MEN VAH! haha typ samma sak som hände mig haha xD sjuka personer det finns

2009-10-26 @ 17:05:52
Postat av: Mimo

haahah skoja du el?? fan har aldrig kunnat tänka mig att han skulle bli sur för en smile XD

2009-10-26 @ 23:01:34
Postat av: Lexi

AHAHAHAHHAHA

2009-10-28 @ 09:45:38
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0