Hårkontroll

Jag har länge haft tunna naglar som delar sig och dessutom har jag alltid haft väldigt tunt hår. Så jag bestämde mig för att göra något åt det så jag gick till en hälso butik och köpte Hårkontroll.
Såhär står det på förpackningens baksida, lite kort:

Hårkontroll med kisel, biotin och folsyra.
Är ditt hår tunt och risigt? Är färgen utan glans? Om dina naglar dessutom delar sig och bryts kan det bero på att kroppen saknar viktiga näringsämnen. HÅRKONTROLL är ett kosttillskott komponerat för att ge hår, hud och naglar bästa möjliga näring i form av vitaminer, mineraler, aminosyror och spårämnen.
Helt enkelt viktiga byggstenar för hår, hud och naglar.

Dosering: 1 tablett morgon och kväll


Det tyckte jag lät bra så jag köpte den!

Kostade: 149:-
Antal tabletter: 120 st
Räcker i: ca 2 månader

Kommentarer
Postat av: Lexi

Hoppas det funkar=) Berätta för mig då=P

2009-10-28 @ 09:38:18
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0