HR was in NV-korridoren =)

Hej hopp!
Idag har det inte hänt så mycket. Var i skolan och hade en lektion. Efter skolan var jag med Antonia lite på kungsmässan. Jag hade kollar in ett par jeanslegging på H&M men när jag testade dom var dom inte alls så snygga på. Det var lite tråkigt.. Jag som hade spanat in dom så länge (utan att testat dom) .. Blev så besviken :/

Precis när jag hade kommit hem så började det ÖS regna! Jag hade så jäävla tur att jag hann komma hem innan för annars hade jag blivit jätte blöt. Aktia är här igen så jag busade med henne lite när jag kom hem och sen tog jag henne på en liten prommenad.

Nu känner jag verkligen att jag blivit jätte förkyld :( usch usch.. INTE bra




(Jag och Antonia satt i Natur-korridoren och väntade på att hennes lektion
skulle börja. Så jag passa på att skriva på en witeboard(stavning?) att HR
har varit där (Hotell & restaurang), alltså JAG. Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0