Lite kort om min dag

Nu har jag kommit hem, ätit lite och satte mig precis vid datorn.

Idag har jag varit i skolan. VÄLDIGT lugn dag. Hade bara samhäll och vinkunskap. På samhällen kollade vi på ett avsnitt ur Lyxfällan. Våran lärare tycker det är bra att vi ser sånt eftersom vi måste ha koll på våran ekonomi nu när vi snart flyttar hemifrån. På vinkunskapen (munsänkarna) så gick läraren igenom vin från Spanien och lite sånt. Hon visade en jävla power point som tog en timme! Sen fick vi smaka på två olika viner från Spanien då.

Fick sluta 16.15. Då gick jag till Kungsmässan en snabbis och sedan till banken för att hämta ut mitt leg.


Haha, skratta inte ^^


Första kommentaren jag fick från hon på banken när hon såg bilden på mitt leg var: ja, du var benne mig dig lik.
-Haha ja? Det är la meningen? xD

Kommentarer
Postat av: anthony

men nej, söt ;; blev ju ett fint kort (:

2009-10-21 @ 19:01:18
Postat av: Mig själv

Haha det fick duga xD

2009-10-21 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0