Trött...

Hallå kära läsare!
Det är en trött Christel som skriver nu. Och ännu tröttare blir jag när jag tänker på att jag ligger efter i mitt projektarbete. Allt mitt material (matböcker, loggbok) ligger i mitt skåp i skolan för jag glömde ta hem det i fredags när vi gick på lov. Jobbigt läge. Och jag vet inte om skolan är öppen under lovet så man kan gå dit och hämta sitt material.
Jag ska ha utvecklingssamtal på måndag nästa vecka (då vi har studiedag, men måste ändå till skolan för ett jävla samtal med läraren!) och pappret om vilken tid jag ska ha utveckligssamtalet ligger i skåpet i skolan, det med. Så jag måste verkligen till skolan!
Imån ska jag vara med Robert♥. Vi ska in till Göteborg en sväng på dagen och sedan hem till mig antagligen, för det går inte att vara ute längre då det bara är max 5 grader på dagen. Brrr... Kanske kan gå förbi skolan för att kolla om den är öppen innan vi går hem till mig. Smart Christel!


Gammal bild på mig och baby. Hur länge kan vi ha varit tillsammans här?
4 månader kanske? Sööt.. ^^

Kommentarer
Postat av: anthony

jag hörde min lärare säga att dom skulle vara där tills onsdag, och sen få ledigt. så jag vet inte om ni kmr in "/ men det skadar ju inte o kolla :)

2009-10-28 @ 20:37:52
Postat av: Robban

hehe oj oj då . Ja jag skulle nog gissa på 4-5 månader hade vi nog varit tsm här hihi . Älskar dej!

2009-10-28 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0