Uttråkad i skolan

Sitter i biblioteket i skolan nu med Sofia och Louise. Har egentligen projekt tid nu men orkar inte hålla på med det. Känner att det inte kommer gå bra för mig med mitt arbete. Jag jobbar dessutom själv. Men men.. det löser sig nog på något sätt.
Ska möta Antonia om 45 minuter för vi ska äta tillsammans. Jag är så jävla hungrig! Och det skulle bli någon fisk med apelsin smak eller något sånt. Usch, det låter inte alls gott!


Mina planer för idag är:

◊ Skolan (08.25-14.55)
◊ Säga upp mig från en kurs (trafikkunskap)
◊ Gå till expert och fotograferas till mitt leg.
◊ Gå till banken och aktivera mitt bankkort (YES, det kom igår!)
◊ Ska till tandläkaren för en "årskoll" 17.30

Hörs när jag kommit hem! :)

- Christel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0