Vaccinera er inte mot svininfluensan!

Läste precis Metro på internet när jag såg den här artikeln

Jag bestämde mig för några dagar sen att jag inte skulle vaccinera mig p.g.a alla biverkningar man får. Pappa läste i tidningen att otroligt många blir allvarligt sjuka efter vaccinationen och att 2 personer dött efter dom vaccinerat sig, i sverige då. Men den här videon har övertygat mig till max att jag INTE tänker vaccinera mig! Jag skiter fullständigt i om det är gratis eller inte! Jag tänker absolut INTE göra det!
Och det tycker inte mina föräldrar heller att jag ska göra!




PUNKT!

Kommentarer
Postat av: Joanna

omg, fyfan va sjukt ?

2009-10-25 @ 22:16:35
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Lexi

Hejj!! Kul att du oxå skaffat blogg!! =D Varför har du inte sagt nåt?? Ska lägga till dig på min lista=)



Jag har HELA TIDEN sagt att jag inte ska vaccinera mig och när jag såg detta mår jag ännu mer illa av bara tanken! Fy fan va hemskt!!!!!!! Ska visa mamma och dem andra så dem fattar att dem inte ska vaccinera sig!

2009-10-25 @ 22:18:57
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0